KLAAAAAAAAAAAAR

yeeeees äntligen klar med min uppsats :D den blev på 9 sidor xd haha och de va om jordbuk o fiske . haha skit tråkigt iaf .
Och jag är ju så dum att jag glömde min svenska mapp i skolan -.- så nu kan jag inte skriva klart min bok recension, bajs på de me:(

Men aja, idag dick jag sluta 11:50 ! gött som fan :D men sen va ju tvungen att gå till bojar för att ta 1 bussen hem ;) hehe
men de känns som att de är fredag idag jue :o inte bra inte bra, men de ska jvara fredag idag tkr jag :) hih och jag måste typ börja packa nu ;o woow shiet asså . plus att de är ju tävling på lördag med Rasse i Tanum :D TAGGA ! haha men vi ska dansa skiten ur oss lättare sagt (yy yeah !
men nu ska jag chilla lite grann o så (a men jag kanske hör av mig senare ikväll om jag hinner de :D

pusspusss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0