vakeeeen nu

ja som sagt nu är jag vaken då. haha så jävla gött va de och sova ;o och de va fan skit kul igår, så sjukt mysigt . och JAG BADADE 2 GÅNGER !!!!!! haha de kan man inte tro . men de jävligt gött när man väl kom i . jag och linnea va ju helt galna ! fast vi hade ju lite mysigt när vi satt där lennäa, jag vet att du vill ha mitt godis också.haha men ja de va en lång dag igår, och den va sjukt mysigt som jag sa. och de va tur att min älskling kom senare för annars så skulle jag inte få träffa han förens på onsdag, och de skulle varit så jävla surt :( plus att vi hade 2 månader igår <3 dom bästa månaderna på länge älskar verkligen dig sebbe !

och nu väntar jag på att lennea ska säga till när jag ska komma in till stan . haha nice ska de bli ! men vi hörs sen när jag kommit hem. puss sålänge! btw, ni ska få bilder när jag fått dom av linnea !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0