sluut!

nu är jag hemma hemma hemma ! och jag gillar de som fan för jag har inge mer jobb haha. men jag har inte jobbat på 1 veckor men skit samma jag jobbar inte mer ändå . de va faktiskt mer folk idag än va jag trodde att de skulle vara ... nästan helt fullt som vanligt typ, lite stressigt och så men de ska de vara . nejdå men de är gött att komma hem och mamma står och gör hembakad pizza , så otroligt god är den ska ni veta! och efter maten är klart så ska jag se på snabba cash med mamma o pappa . har faktiskt inte sett den och alla säger att den är grymt bra så hoppas på de bästa :) älskling kanske kommer hit också men vet inte .. aja jag hör av mig puuusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0