todays

klar för dagen och den var faktiskt riktigt chill, första lektionen så hade vi kemi på gymnasiet och provet va sjukt lätt haha, träffa min älskling lite efter de och sen så hade vi lite mer än 2 timmar till nästa lektion, så vi passade på att filma till våran video haha ! ffaaaaan va vi är bra asså, så sjukt kul var de och våran dans är ju förjävla bra också ! men de blev skert skit bra de här, och sen är de bara att redigera den nästa torsdag med text och låt och sen är allt klart, skit bra ju . sen så hade vi teknik, engelska sen idrotts inriktning. nice dag kan man säga.. och dagens look mina älskade stickade tröja, lack leggings, vitt linne och svarta boots på de ! nu ska jag hjälpa min mamma med maten och sen blir de en dusch, hårinpackning och sen plugga spanska till de muntliga provet imorn ! kissies


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0