sunday morning

haaaaallå !
hm jag vet fortfarande inte vilken jag vill ha haha, men jag fick ändå lite hjälp eller aa. får se vilken de blir, funderar på en htc nu också men vet inte än.

tagentbort, elin! man tröttnar på touuch! :)
pössss nice blogg!!

men Elin, tangentbord e ju så sjukt '99!!

Sweeeet!! mini är att rekomendera

men vafan, välj iphone! :D


när jag skulle lägga mig igår så hade jag fått nytt rekord så hade den ökat med 100 st, och statistiken bara växte mer och mer. och de gillar jag o se !!! men nu ska jag äta frukost. och glöm inte DAGENS BLOGG


old picture

Kommentarer
Postat av: MATILDA

htc wildfire ska du ha ;)

2010-10-10 @ 11:46:41
URL: http://liinamatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0