sängen

nu är jag hemma från en rikitigt go träning, så jävla kul var de verkligen!!!! och fick veta att jag ska vara prisutdelare på våran hemma tävling nästa lördag haha får se hur de går med de. ska ju inte dansa så dom frågade mig om jag ville vara de. får se vilken kille jag ska gå med, men de får vi se:) ja men imorn är de träing kl 20 så de är nice. och efter skolan imorn så ska jag äntligen vara med älsklingen min, så sjukt nice är de!
men idag så hände inte så mycket förutom att jag och linnea skulle redovisa bara för våran so lärare, mensen så vile alla andra att vi ksulle göra inför hela klassen och de hade ju inte förberett liksom så de gick ju inte så bra... men de blev ett VG haha . men nu har jag inte så mycke mer att säga så jag tar mig en dusch och sen drar jag mig till sängen puss

dagens outfit var: jeans, vitt linne och stor randig tröja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0