back to bed

som sagt nu ska jag snart lägga mig i sängen och skriva lite på en engelska sak. och sen imorn så ska jag ju till skolan som vanligt men jag missar lite igen för att dom ringde mig och frågade om jag skulle köra klart allt imorn, och de är ju riktigt bra om jag gör de nu så jag bara kan plugga sen liksom.. för annars så får jag vänta tills de blir bra väder typ , och de pallar jag verkligen inte! men godisbolaget ringde igen också och undrade om jag kunde jobba nu och nästa helg, men då har jag ju otur att jag är på tävling båda helgerna -.- så tyipiskt för jag är liksom ledig alla andra helger så aa, men dom skulle se om de fanns något i november som jag kunde jobba, eller hoppas på de iaf haha, vill ha pengar juuu ! men nog om de nu, hinner nog inte plogga så mycke efter skolan imorn för jag ska driekt till tanum och träna så aa, men vi hörs imorn ändå ! kissieselin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0