you say to me!

hejsan allihopa!
hann inte blogga igår som sagt, efter jag slutade igår så åkte jag direkt till sebbe en stund och va med han. och när jag va hemma så va klockan 15, och då var de ju tid att göra mat och packa grejerna och massa sånt där, så jg hann ju inte vara vid datorn liksom.. tyvärr. vid 17 så åkte vi till stångenäs, och de va en riktigt dålig match, vi spelade skit dåligt i första, men sen i andra så blev de bättre då. de dåliga va att de pissregnade hela tiden typ.. skit kul säger jag bara! men matchen slutade med 2-2, så vi fick i alla fall 1 poäng i tebellen. de va ganska jämt så ja...

snart så ska jag ju åka in till skolan och där väntar spanska nationella... uusch!! men jag slutar tidigt idag, 13.40 och då blir de hem och plugga svenska tror jag haha. prov imorn på 13 sider med text, yes va kul! see you later



har inga nya bilder just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0