you belong with me

har precis vaknat och sitter och ser på mtv, som vanligt på morgonen. alltid bra och ny musik kan man säga och de duger för min del!
men som sagt igår så gjorde jag typ inget alls, färgade håret på mamma och såg på tv typ, inte den roligaste lördagskvällen men de va rätt skönt att inte göra så mycket ändå haha.. skulle inte orkat så mycket ändå, mår ju inte så bra så ja. idag blir de väl också en slappdag för min del, vet inte om jag ska träna idag eller inte. får se hur jag mår och så. vill inte att de ska bli värre liksom, de pallar jag verkligen inte!! nej som sagt, jag får se hur jag gör senare.
nu så ska jag väl ta mig lite frukost tänkte jag, och sen kolla lite film kanske skulle sitta bra! //elin



alltid glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0