underbart!

onsdag 1/6 - kort dag, nordby med sebbe, studentbal
torsdag 2/6 - ledig
Fredag 3/6 - ledig
lördag 4/6 - ledig
söndag 5/6 - ledig
måndag 6/6 - ledig
tisdag 7/6 - niornas konsert, sen slutar vi
onsdag 8/6 - vandring med idrottsinriktningen
torsdag 9/6 - vandring med idrottsinriktningen
fredag 10/6 - slapp dag
Lördag 11/6 - helg
söndag 12/6 - helg/match
Måndag 13/6 - niornas bal, avslutnings middag
tisdag 14/6 - börjar 12, 9orna mot lärarna i fotboll sen studentutsläpp
onsdag 15/6 - avslutning



som sagt imorn sp slutar jag tidigt och då drar jag och sebbe upp till nordby en stund, jag ska leta efter jacka och klänning till avslutningen tror jag de blir, och en liten väska som jag ska ha på balen! efter nordby så ska jag o sebbe se på student balen som sagt, och de kommer in bilder på de tror jag allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0