träning träning och träning

usch... nu är jag i alla fall trött.. idag har jag tränat tennis i 1timma, sedan så åkte jag till gymmet med sebbe och de blev allt lite träning för mig där, och sen så var de fotbollstäning.. hm jag tror att jag kommer få en go träniingsverk i mina ben imorn kan jag säga redan nu haha!
men utöver de så gick  nationella sådär.. första provet var ganska lätt men de andra var sjukt svårt. jag som inte är bra på matte heller liksom, så de kan jag skita i haha. men efter de var klart så såg vi bara på film och sedan hade jag ju tennis som sagt.
just nu sitter jag och läser till provet imorn, de går nog bra tror jag allt. har de mesta i huvet så ja. efter skolan imorn så blir de antagligen att vara med sebbe igen, fredagar är våran dag kan man säga haha.. de blir bara så! men jag har väl inte så mycket mer att skriva om just nu eller? inget jag kommer på faktiskt så jag drar mig till sängen ch kollar på lite tv innan jag somnar. sov sött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0