tisdag!

har precis ätit lite mat och kom hem från skolan för en stund sen. idag har de varit så varmt så jag tror jag döööööööör. fy fan och jag hade svarta jeans på mig liksom, hur kul är de ? men efter idrotten så va jag faktiskt tvungen att ta på mig kortbyxor haha.
men dagen idag började med att jag tog moppen till skolan, sen så hade vi slöjd i 2 timmar och då blev jag klar med mina cykelbyxor, och jag måste säga att jakob va ganska tight i dom haha... yes och sen så va de lunch, satt ute och chillade hela rasten typ. efter så var de biologi, sen idrott på vallen då gustav hade ledarskap. såklart så skulle vi ha målvaktsträning haha. och jag kan säga att jag har ont i mina knän efter den idrotten! och till sist så hade jag spanska lektion, som vanligt så var de chill förutom att jag skulle göra muntligt för Eva.. de blev ett VG i alla fall haha. och sen så var de bara att åka hemåt.

snart så blir de att åka in och träna fotboll igen, tror de blir i 1.30 h idag. påtal om fotboll så spelade jag ju match igår, och de va ett jävla tag sen jag spelade, september oktober nånting haha... så ja, de va lite ovant i början kan man säga! men de gick bra ändå tror jag, och vi tog hem en vinst med 5-0 tror jag de blev. riktigt gött måste jag erkänna. ja de va allt från mig sålänge tror jag. ha de bra sålänge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0