the right way

nu sitter jag med min syster och ser på jersey shore som vanligt haha, jag vet att de är patetiskt men jag ser på de ändå, de blir ju kul liksom..
idag så vaknade jag upp med min älskling, hade inte träffat han på några dagar så jag de va tid att träffa honom. saknar han för mycket efter ett tag så. men igår så blev de en kväll med sebbe, åkte in och kollade på brasan och så. sen åkte vi hem och gosade lite.
men efter han åkte hem idag, så bara jag slappade... och sen vid klockan 3 så åkte jag med in till stan och kollade på filips träning och sen kollade jag på damlagsmatchen vid 5, så de blev en dag på vallken idag också kan man nästan säga då haha. jag gillar o vara där så varför inte liksom? sen efter matchen så var de bara att åka hem, inte hänt så mycket sen dess så jag kan inte skriva så mycket mera.
så ja, imorn är de skola igen, tråkigt som vanligt. men de är väl en ganska chill dag tror jag. eller man vet aldrig, slutar sent imorn i alla fall, så är hemma sent. efter skolan så får jag se vad som händer..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0