the edge of glory

sitter med hårinpackning efter en varm dusch. idag så blev de träning faktiskt, gick lite segt i början dock haha. men de gick bättre sen.. idag så slutade jag kl 13, pga lektioner va inställda och sånt, så de va ju gött de. så jag åkte hem till sebbe och va med han tills träningen började då, de blev lite mys, åkte till lindex och så haha, alltid nice ju. sen så har de inte hänt så mycket mer idag, typ skolan.. men de händer aldrig något speciellt där längre så haha. eller på biologin så tog vi blodvärde och blodgrupper och sånt dära. och jag hade bra blodvärde och är i blodgrupp 0 om ni ville veta de! ja men de va väl allt jag hade för mig ikväll!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0