säger godnatt för idag!

ja, idag så blev de faktiskt att vara med sebbe, jag gick och mötte han och sen så åkte vi ner till capri och hade de lite mysigt en stund där. sen så åkte vi hem igen, fick i oss lite mat. och sen så var vi ute typ hela tiden, fått färg i ansiktet i alla fall! sen så tog vi moppen in till stan och köpte glass och gottade oss lite med de. lite gott får man ju äta ibland. men vid halv 8 så skulle han gå hem, och då var de time för jersey shore med syster! får inte missa... och efter de va klart så har jag bara chillat, längtar inte till skolan, men jag gissar att jag får ställa klockan ändå haha surt. men så är de, inte långt kvar till sommarlova nu dock! ska bli så underbart..
men nu så ska jag dra mig mot sängen, så vi hörs! pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0