måndag 30/5

sitter här med hög musik  och biologiboken, pluggar lite till provet imorn, kan behövas kan jag säga då haha. men de är ju sista provet jag har imorn, de jag slipper tt plugga mera!!!! ååh så skönt de ska bli. och imorn så är de bara chill ändå, först slöjd i två timmar, sen provet då, idrott och sen så ska jag inte på spanskan för jag ska till sjukhuset då. sen när jag kommit hem då, så blir de väl fotbollsträning tror jag. sen vet jag inte mer vad som händer faktiskt. idag har de inte varit så mycket heller, skola, åkte hem, satte mig ute en stund medans de va sol.. haha. men de ska väl vara hyfsat bra väder den här veckan har jag hört, så då slipper man alla tjocka kläder igen!

puss godnatt.
Dagens:
blommigt linne
svarta leggings
kofta
vita converse



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0