lördag morgon!

fy va skönt de är att se när man vaknar och solen skiner genom fönstret! de sägs att de ska bli varmt idag så de blir nog att vara ute en del idag. igår va de dock inge bra väder här i alla fall, kallt med moppen... påtal om igår, de började med att ha svenska, sen så hade vi idrott, lunch, biologi och till sist spanska. fredag är en ganska chill dag ändå, och de gillar jag ju. sen efter skolan så följde jag med sebbe och tränade idag igen, och kan ju säga att jag har en jävla träningsverk i mina lår och i brösten idag.. haha jävlar! funderar på att dra ut o springa lite snart faktiskt. fråga mig inte varför.. jag blev bara sugen på de. men först så ska jag ta mig lite frukost och ta en ipren. see ya!


sommar 10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0