it never ends

tjoho, dålig uppdatering igen.. jag vet jag vet, jag är inge bra på de längre haha. men dagen idag har varit som de brukar. först slöjd i 2 timmar, lunch, biologi, idrott och till sist spanska. tråkig dag, men så är de ju. sen efter så var de bara att ta bussen hem, äta och sen dra till fotbollsträningen. jobbigt faktiskt, myckte spring..haha.
eftersom att jag inte uppdaterade igår så, kanske ni vill veta att jag inte satt vid datorn på hela dagen typ, för sebbe kom hem till mig efter skolan.
bara så alla vet så är han den bästa som finns! och imorn så är de 4/5 och de betyder att vi har varit tillsammans i 13 månader, tiden går så fort när man är kär.. och jag kan säga att jag älskar honom över allt annat. finns inget bättre än sebbe, så glad att jag har honom, finaste, mest underbara killen som finns hihi, lite smått gulligt sådär.. men nu så ska ta bort datorn från mig så jag kan sova snart. vi hörs imorn igen, jag slutar sent eftersom att jag ska göra nationella som jag missat.. surt kan man säga, men så är de när man är borta liksom. inget man kan göra åt heller haha. ha de bra sålänge! puss godnatt
sweethearts


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0