give and take

hemma från nordby nu som sagt, och de blev lite shopping för mig ändå. hittade de jag ville ha och så, så jag är nöjd! snart så ska jag väl hjälpa till med maten lite, de blir grillat.. åh de är nog de godaste som finns med grillad mat haha.. och jga tror inte att jag är ensam om de heller. eller? sen efter maten så blir de väl bara att ta de lite lugnt till jag o sebbe ska åka in och se på bio då. och sen efter den är klart så verkar de som att vi sover hos mig haha. så ser väl min dag ut idag tror jag i alla fall. kanske blir lite ändrigar.. ja men nu när jag ändå håller på och skriver så vill jag tipsa er om en kompis blogg! http://crasmus.blogg.se/ (finns även nere på mina länkar) kolla in på den och ni ångrar er inte, snygg blogg vettja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0