en varm dusch kan behövas!

som sagt jag tror att jag behöver en varm dusch efter träningen, egentligen hade jag ingen lust att åka in o träna haha. men de kan behövas och när man väl kommer dit så är de kul liksom. så de gäller bara att komma dit så blir de allt bra! och efter duschen så får jag väl kanske börja att planera mitt ledarskap som jag ska ha imorn på idrotten, hoppas de inte regnar då haha då blir de inte så lyckat när man ska vara på vallen liksom. men de ska väl blir bra, annars så är de väl bara att göra de inne, får a hitta på något i så fall. efter skolan imorn så blir de att vara med sebbe tror jag.. ja de är allt jag vet just nu haha så vi hörs när vi hörs puss


danza kuduro - don omar ft lucenzo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0