to late to say goodbye


ph: by me



idag så slutade jag 12.55, fast jag var tvungen att vänta på bussen som gick 13.50 verkligen jätte kul.. för alla gick ju hem liksom. aja så kan de gå, men jag va hemma runt halv 3 i alla fall. och jag har faktiskt inte gjort mycket alls sen jag kom hem, tog en lite tupplur och sen tog jag mig lite mat bara. inte så mycket som har hänt idag, vi hade bara 3 lektioner och dom två första lektioner fick vi välja va vi ville jobba med för vi har ingen slöjd just nu så de blev som en vanlig lektion då. och sen så hade jag fysik, och på schemat så var de labboration, och de gick väl ganska bra.
men de dåliga med dagen idag är att jag har varit sur/tje hela tiden. har verkligen inte orkat att vara glad... plus att jag va inte sugen på att gå till skolan, jag hade skit svårt för att vakna idag och när jag är uppe ur sängen så känner jag att jag har så sjukt ont i halsen, så de va ju inte heller så lycket som jag ville då. men jag har ätit halstabletter hela dagen så de blir nog bättre. känner inte så stor skillnad just nu, men de kommer väl antagligen haha. så typsikt att jag ska få ont i halsen nu, eller de kanske var för att jag gick med converse igår när jag skulle gå ner och hämta mitt körkort haha, ja där har vi de varför jag har ont i halsen! skulle ju haft på mig mina stövlar men nej jag skulle ju ha converse på mig såklart. åh idiot säger jag bara, ibland kan jag undra vad jag tänker med... inte mycket ibland asså. nog om de nu för snart så ska jag se på tv eller de gör jag bara för att fördriva tiden haha. men ha de så bra sålänge!

bara så ni vet så är de något fel med mig dator så de är inte så lätt att göra ett inlägg om den stängs av efter typ 5 min eller mindre.. så de kanske inte blir så mycket bilder. men jag ska försöka så gott jag kan. de va allt från mig just nu pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0