ooooooooooh

angelica blick




sitter i soffan och kollar lite i kemihäftet som jag fick för ett tag sen. imorn så har jag nationella i kemi så de kan ju vara bra att läsa lite på de, de behövs väl inte så mycket ändå så..men jag slipper spanska provet på fredag i alla fall, de blir flyttat till nästa fredag! och måste bara säga att de är jävligt gött att de blev så. fast vi har hemprov i svenska nästa vecka också då men de ska nog bli bra ändå!
snart kommer väl mamma hem och då blir de mat och sen läsa lite tills halv 8 hos mig börjar, inte missa som jag har sagt! sen får jag se vad som händer med mig ikväll, men imorn så slutar jag i alla fall 12.10 för jag har nationella som sagt och då blir de en tidig dag! nu ha rjag inget mera att skriva om just nu, så jag drar mig ut en stund i de fina vädret kanske! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0