it's the day

hejsan!
just nu sitter jag och ser på halv 8 hos mig på mitt rum, snart blir de att läsa lite till nationella på onsdag tror jag.
dagen idag har gått bra, de började med att vakna upp med min älskling! och sen när jag kom till skolan så hade jag  först engelska, hemkunskap, fysik, geografi och till sist svenska. och sen så gick jag ner till stan för att hämta sebbes present och tog en sväng till lindex och kom faktiskt hem med en tröja och ett par trosor. så de va ju gött! sen så var de bara hem o äta och nu sitter jag här! har inte så mycket att skriva faktiskt. men men, jag mår jätte mycket bättre i alla fall, bara lite tät i näsan.. känns bra! men nu så ska jag läsa så vi hörs puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0