happy girl



sitter på mitt rum och ser på top model finalen, har inget annat att göra så varför inte haha.
dagen idag har varit chill som vanligt, de börjar med att se på film på engelskan, sen hemkunskap och då bakade vi massor med kakor! haha jag mådde ganska illa efter de dock.. sen så var de fysik, SO och sen så såg vi på film igen, ganska go dag ändå! slutade 15.40 och när jag kom hem så började jag gör alite på svenska hemprovet som ska vara klart på fredag, så de är gött o börja lite med de nu så de inte blir sista dagen liksom. ja sen så var de att äta mat, sen så har jag faktiskt börjat att lägga fram lite kläder som ska med till thailand, och de va väl en del haha. nejdå men ska kolla igenom de ordentligt i helgen, se vad som behövs och så. och nu som sagt så sitter jag o kollar på tv, inte mycket alls o göra liksom. ja men de va allt för mig sålänge! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0