godnatt alla fina!

snart så drar jag mig mot min sköna säng ensam, de slutade med att sebbe inte kunde vara med mig ändå, jaja så är de inte mycket jag göra åt de nu. just nu så ligger jag och ser på american pie 2 som jag redan har sett typ 100 gånger men vad finns de mer att se på liksom haha? nej juste inget, då de blir nog bra med de. ja imorn så ska jag inte till stan och fixa en hemlis hehehe, och sen vid halv 1 så ska jag se på när tjejerna spelar handbollsmatch på gymnasiet. ska bli kul att se dom igen, va ett tag sen nu jag såg dom spela och så. sen efter matchen så blir de bara hem och äta och sedan dra till tanum för kalas som sagt. de va allt från mig puss !


min fina hund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0