4/3-11

11 månader med min älskade sebbe! som också faktiskt kommer hit sen och sover över.

dagen idag har varit som alla andra typ, svenska, idrott, fysik och sist spanska. och jag slutade halv 3 idag då, oj herregud va flummig jag va på sista lektionen... fast jag blir alltid de på sista lektionen på fredagar haha sån är jag. och min lärare ba: jag tror att elin är lite fnittrig idag haha! asså jag skratta åt allting verkligen. jaja nog om de, men asså de har har faktiskt inte hänt så mycket idag så jag har inte så mycket att skriva tyvärr. ja men vad händer i helgen? imorn så ska jag in till stan och fixa en grej och sen på kvällen så är de kalas för min kusin i tanum. och sen på söndag så ska jag kolla på cup på förmiddagen och då ska jag även vara med min saknade älsklings hanna!! ska bli så kul o träffa henne igen. sen efter jag kommit hem så kanske de blir att vara med sebbe tror jag. ja så ser väl min helg ut tror jag, inte så mycket mer att säga nu så vi hörs puuss



dagens (gammal bild)

leggings
svart linne
svart tröja
stövlar converse
håret i toffs inbakadfläta
halsduk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0