today's



tröja: lindex
jeans: cubus
halsduk: gina tricot

(plus stövlar från skopunkten)


just nu funderar jag på att göra mat, men jag vet inte om jag orkar göra de ändå. jag vet att jag är lat och så men de blir så när man inte kan träna lika mycket som man vill göra. just nu så tränar jag bara en eller två gångeri veckan plus idrott med klassen 2 timmar i veckan och med idrottsinrikttningen 1.5 timme. de är den träningen jag får i veckan. inte så mycket men när mitt knä är bra igen så börjar de med fotbollen igen! saknar de ...
men nu så ska jag inte vara så pitter och nere hela tiden och tänka på de som gör mig glad haha. töntig kanske jag är, men de är så kul -.- jag har inget o göra just nu så jag bara sitter och försöker komma på saker jag kan skriva, tex som att imorn på idrottsinriktningen så ska vi åka skridskor på strömsvattnet, haha de ska bli kul faktiskt tycker jag, får se om jag hittar mina skridskor bara, de kanske ju behövas om man ska åka skridskor liksom. ja men nu är de tomt i huvet så jag drar mig från datorn. ha de bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0