sleep tight lovers

nu har jag precis kommit ur duschen och de va en lång varm dusch.. träningen idag var skit rolig! jag har aldrig dansat med simon förr men de kändes skit bra verkligen! de blev 2 timmars träning istället för simons partner var sjuk idag så de blev både boggie och bugg, sjukt kul var de haha. men ja nu hoppas jag bara att de blir mer träningar så är jag nöjd.de blir ingen träning imorn i tanum så de blir väl att åka in till stan på onsdag och kolla på träningen med jonte, blir väl kanske lite dans ändå haha. men nu så ska jag dra mig till sängen så hörs vi imorn igen puss



simon och rasse lag-SM 10 !


Kommentarer
Postat av: emma tuvis

HAHA snyggt, han blev ja uppbjuden av i sommar för å dansa! ;)

2011-01-11 @ 18:30:21
URL: http://emmasofiatuvstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0