sängen

just nu så ligger jag i sängen och ser på tv. inte så mycke och göra just nu heller så haha.. men idag i skolan så var de inget spciellt förutom muntliga nationella, fast de va inte min grupp så de va inge speciellt med de heller. men efter skolan så åkte jag hem till amanda och åt och sånt, sen så åkte vi o hämtade rasse innan vi åkte till munkedal. haha och jag sov typ hela vägen upp, väldigt lyckat... men träningen idag så blev de bugg och även boggie en stund. skit rolig träning som vanligt haha! jag längtar till träningarna nu för tiden typ.. älskar bara att dansa! och ska bli skit kul o tävla i helgen igen.
men jag har inte så mycke mer att säga förutom att imorn på idrotten så ska vi till badhuset, och jag längtar verkligen inte. vill inte gå o bada nu.. till sommaren går bra men inte nu liksom. men men de finns inget jag kan göra haha tyvärr. plus att jag har ont i benen sen dansen förut och börjar bli ganska trött. så vi hörs mera imorn! ha de bra sålänge godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0