moving forward

sverige lyckades inte så bra igår 3-3 sen straffar och missa alla 3... hm va kan man säga ? dom sög ju! jaja match om 3-e platsen blir de i alla fall, men jag hoppades på final dock. men jaja nog om de för nu så ska jag ta mig en dusch så jag vaknar upp lite haha, jag vaknade precis och de va riktigt gott att få sova ut lite! fast trodde inte att de skulle bli till typ kvart över 12 men men haha. jag ska åka in till stan vid 3 och hämta elin o ilona så de är inte så mycke tid att städa och greja, men jag får väl skynda på lite.. eller inte haha de orkar jag inte. men nu så ska jag ta mig lite frukost först jag duschar senare .. puss

Lace Dress From Vintage, H&M HatVintage Hat, H&M Top, Balenciaga Bag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0