mitt 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja de gjorde jag väl
2. Höll du några av dina nyårslöften? nej, skulle ju inte äta godis men de gick inte..
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej
4. Dog någon som stod dig nära? nej
5. Vilka länder besökte du? turkiet,norge haha
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? vääääääärme
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 4/4-10
8. Vad var din största framgång 2010? ingen aning haha!
9. Största misstaget? ingen aning :o
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? inte sjuk så mycket.. men mitt knä
11. Bästa köpet? min kamera!
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder såklart!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? sebbe och mina underbara vänner 
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? we not speak americano, club can't handle me!15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? var ganska mycket gladare än va jag varit!16. Vad önskar du att du gjort mer? träffat mer kompisar..
17. Vad önskar du att du gjort mindre? skjutit upp saker
18. Hur tillbringade du julen? var med familjen
19. Blev du kär i år? jaaaa
20. Favoritprogram på TV? 2 1/2 men!
21. Bästa boken du läste i år? hm har inte läst nån bok iår :(
22. Största musikaliska upptäckten? ingen aning
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? mobil
25. Något du önskade dig men inte fick? fick allt jag ville ha :)
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? hade vuxenkalas :)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ja klart de finns
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? vet inte, chill
29. Vad fick dig att må bra? vänner, sebbe, sommaren, musiken
30. Vilken kändis var du mest sugen på? channing tatum!!
31. Vem saknade du? de som jag inte träffade s¨mycke..
32. De bästa nya människorna du träffade? sebbe, hanna, malin, alla från bff!
33. Årets sötaste? finns många
34. Årets hetaste? jadu
35. Årets kärlek? min sebbe
36. Årets besvikelse? finns några
37. Årets bästa? bästis linnea o maja !
38. Årets snällaste? familjen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0