in real life, it's great


bästa låten !

just nu så sitter jag och ladder ner lite ny musik till mobilen, de va ganska länge sen jag gjorde de sist. anledningen till att jag uppdaterar nu är för att jag har sett på två filmer med mamma idag och de blev en aktion film och bandslam tror jag den andre heter. den första filmen va skit bra men den andra va inte så mycke att ha haha.. plus att jag är ju tvungen att göra mat varje dag nu för mamma har ju skadat vaden och kan inte gå. så allt som hon gör är mitt jobb framöver..

men snart så blir de att se på tv lite kanske och sen lite senare så blir de nog en lång dusch, hårinpackning och ansiksmask, får se om jag orkar de haha! för imorn så är de skola, jag längtar verkligen inte dit om jag måste säga! och vi har helt vanligt skoldag, så suger ganska hårt, men som tur är så slutar vi 13.40.. och sen vid 19.00 imorn så åker jag in till stan o kollar på träningen och hur de är där o så. och nu så vet ni vad som händer ganska långt fram över haha så vi höres puuuusss



haha jag fick ett brev från en jag känner med den här bilden i, och de var när jag malin och ida blev intervjuade av bohuslänningen när jag va där i uddevalla haha! jag va bara tvungen att lägga upp den..

Kommentarer
Postat av: din hora <3

hahahahhaha, typ alla skrev till mig när dom såg den och bara ''hahahahaha fyfan malin'' xd<3

2011-01-15 @ 17:13:44
URL: http://malinmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0