funderar på sängen

hallå ja, nu har de allt blivit en del matte som jag har i huvet kan jag säga haha! men jag var ju tvungen att avbryta lite och kolla på solsidan haha, SLUTA STIRRA PÅ HENNE HENRIK! absolut bäst är de.. men snart så ska jag nog dra mig till sängen och försöka att sova. för imorn så är de skola och sen så drar man till rasse en stund och senare så bär de av till munkedal för att träna med simon igen, ska bli skit kul! men jag kommer nog inte att hinna blogga imorn så förvänta er ingenting, bara så ni vet de . men ha de bra så länge så hörs vi igen pusssss elin

Kommentarer
Postat av: Agnes

Fredrik* haha

2011-01-17 @ 21:13:52
URL: http://agnesjosefina.devote.se
Postat av: Anonym

håll de för dig själv

2011-01-18 @ 16:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0