always you

hejhej lite sent inlägg nu men jag har inte orkat att vara så mycket vid datorn eller nånting idag faktiskt, har varit ganska trött och jag har haft en jävla mensvärk hela dagen. men men sånt är livet haha, egentligen så skulle inte jag suttit och skrivit de här nu om de inte var för sebbe, jag va tvungen. och nu så sitte rjag ju här och skriver om min dag idag, och den var som vanligt. skola, men idrotten idag var sjukt jobbig idag! jag gjorde 70 armhävningar!!! (vilade ju lite haha) 50 hjulningar, typ 50 kullebyttor, stog på händer i nästan 5 minuter, haha jakob stog lite också... och massa annat jobbigt, men de var faktiskt kul även fast de var jobbigt och jag trodde faktiskt inte att jag skulle orka så mycket som jag gjorde. så nu satsar jag på att få mer än 11 på beeptestet på torsdag! jag hade 10.6 sist gång så nu ska jag klara 11... men men sen så skulle jag ju åka bussen hem, men den missade jag ju såklart så jag var ju inte hemma fören typ 5 och de va ju skit kul och sen så var jag tvungen att åka in och handla med pappa vid 6 och de tog ju ett tag haha, inte hans grej att göra de kan man ju säga..
men nu så ska jag dra mig till sängen så höörs vi puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0