all the time

måste bara säga att jag älskar min sebbe oavsett vad som händer! du är bäst min älskling, finns ingen som dig <3



nu har jag precis gjort mat till familjen och just nu så sitter jag och väntar tills de plingar så jag kan äta haha! när jag kom hem så trodde ju jag att jag skulle få mat men nejnej jag skulle göra maten själv haha, lyckat elin .. hoppas den blev bra i alla fall. medans jag vänter så kan jag ju lika gärna kolla på när liverpool spelar! jävlar idiot domare måste jag bara säga...men påtal om fotboll så är de egentligen träning idag, men jag kommer inte in till stan så de va ju jävligt lyckat, är dock inte så glad över de men de finns inge jag kan göra just nu ändå.. men snart så ringer de i klockan haha så nu är de time för att duka !


bild från helgen i göteborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0