3e plats!



som sagt då var de tävling i hammarö idag, och jag o simon tog hem en 3-e plats! jag är ganska nöjd faktiskt för att vara min första tävling med simon i junior B. de trodde jag faktiskt inte.
men de roliga var ju att hon sa att vi skulle ha presentationsdans, och de brukar ju kanske vara på runt 20 sekunder liksom. och när låten startade så körde man ju inte så seriöst, utan bara kände på de lite haha. men låten slutade ju inte... så vi ba, aha en lång presentationsdans, de måste vara något nytt typ haha! men de visade sig att de inte skulle bli någon mer dans, så de va ju lyckat. men som tur va så skärpte vi oss efter ett ta i dansen haha, men de roliga va ju att jag snubblade och grejen i början av låten, så typiskt mig, så jag blev ju lite förvånad över hur de gick då beroende på allting.
de va riktigt kul idag faktiskt, och maja var ju med så de gjorde ju hela dagen ännu bättre! skratt på vägen dit och hem haha, de är så de ska vara.
nu så är de bara jag o mamma hemma, så vi ska ta fram lite smått o gott så får vi se vad de blir för något på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0