you know that i like it...



haha jag har inget liv, så jag vet inte varför jag lägger upp dom här cambilderna, men dom är från i somras... och jag saknar att vara brun, ligga på stranden och bara ta de lugnt. allting som har med sommaren att göra. ååååååh jag vill bara ha sommar nunununu, jag blir galen! men de är exakt en månad kvar tills jag åker till thailand, ska bli så gött med lite sol. komma bort från den här istiden liksom. och medans jag är borta så vill jag att all snö ska bort och solen börjar komma fram! så man kan behålla färgen lite haha...
men som sagt jag vet inte varför jag lägge rin alla dom cambilderna, de är något med dom som gör att jag saknar sommaren liksom haha. eller så är jag bara lite konstig? aa jag tror nog de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0