tråkig lördag...

ja snart har den här lördagen gått... inget har hänt!!!!!!!!! sebbe åkte ju tidigt så jag har inte gjort någonting på hela dagen. eller jag laddade ner filmen fame, fast den va inge vidare haha. eller de ända bra med filmen var typ i slutet, så de blev ju inte så lyckat. sov mig igenom nästan hela filmen så de kanske var lite därför också.
ja va mer har jag att säga? jo jag tittade i kalendern förut och de är 37 dagar kvar till thailand! gaaah jag längtar som bara den, de ska bli så gött o bara ligga i solen medans alla andra sitter i skolan och har de tråkigt! eller de är klart att jag kommer sakna alla, speciellt sebbe då :( min älskling som jag inte kan vara utan...

men nu så ska jag ta fram böckerna och läsa lite! och sen ikväll så blir de tv med familjen! ha en bra lördagskväll allihopa


turkiet 10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0