today!

dagen idag har spendarats på körskolan, vänerborg och sen torp! och jag är så hima glad att jag slipper att plugga mer, jag klara de! och jag är nöjd som bara den så jag och mamma åkte till torp och kollade lite, och gissa vad? jag träffade min saknade malin! de trodde jag verkligen inte... men jag blev lite pengar fattigare och kom hem med en stickad kofta och en kort t-shirt. jag gillar de faktiskt. ni får bilder på de imorn kväll. för jag ska gå hemifrån 9.30 till sebbe, hur ska jag orka de? men jag får väl göra de för min älskling, blir nog där på dagen för han ska tydligen träna med sitt cp knä! och han vet att jag inte gillar att han tränar när han har skadat sig, men han fattar bara inte haha.
ja men de va väl allt jag hade för från mig idag, lite kortfattat men de får duga! hörs imorn puss!


haha bilden är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0