the things i have done

yes nu var man hemma i sitt rum igen då!
som sagt så var de nationella på morgonen idag, och såklart så skulle bussen komma för sent! så jag kom typ en kvart försent till provet, och de var ju så lyckat.  men jag fick 15 minuter extra ändå haha, fast pallade inte sitta kvar den tiden, var ju ändå klar innan så.. ja men de gick väl ganska bra ändå, eller de kändes bra tror jag, vet dock inte hur betyget blir då men får hoppas att de gick bra.
ja men efter de så hade vi bara lunch, biologi, idrott (badhuset) och sen sist så hade jag spanska. inte så rolig dag de här kan man säga, eller de va inte så mycket jag gjorde heller. men jag ska säga er att jag här så otroligt ont i magen! så nu ska jag sätta mig framför min tv och softa ett tag för sen så måste jag plugga till spanska provet imorn -.-


dagens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0