sweet chill

har precis sett på solsidan, och måste säga att de va ganska bra idag haha. hjärnblödning och hjärnskakning är det ganska stor skillnad på…haha så jväla bra! ni som inte måste verkligen se på de nästa söndag kl 20.00.
ja men nu så ska jag kolla lite på datorn och sen så är de wallander på 4an. och de får jag inte missa... något jag har tänkt på att de är ju typ bara bra program och sånt på söndagar, eller de tycker jag i alla fall. ser typ aldrig på tv annars..

 men jaja, nu så ska jag fixa lite dipp med
MORÖTTER, va varför de? jo för att i fredags så lovade jag sebbe att jag inte skulle äta, godis, chips, popcorn eller nånting sånt! och jag ska fan klara de här, eftersom att jag verklien har lovat honom så jag måste jag visa att jag kan om jag bara vill! haha han ska allt få se att jag klarar de här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0