plugg

fyfan va jobbigt de ska vara och få in allt i huvet då, åh jag blir så trött på de hära! men de ska in i huvet innan tio annars så är de kört haha. nejdå men jag får väl plugga tills jag kan de, eller aa.. men imorn första lektionen så har jag spanska provet och sen så är de bara chill typ. egentligen så är de ingen ide att gå på onsdagar haha, vi gör typ inget ändå. känns bara onödigt, plus att vi slutar 13.40 haha.. och då är jag kanske hemma vid halv 3, 3. och sen när jag kommer hem så ska jag göra klart min engelska redovisning som ska vara klart tills på torsdag eller fredag, och jag har lite kvar av den så jag vill få de gjort bara.
funderar på att kanske åka o kolla på träningen i stan på kvällen imorn ? men vet faktiskt inte om jag orkar med de haha.. jag vet att jag är lite lat av mig, men sån är jag!
men nu så måste jag faktiskt återgå till spanska böckerna och stänga mig in i dom haha cyyya !




victoria törnegrens senaste !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0