only girl in the world

hallå alla fina!
jag vaknade vid runt halv 11 tiden och har nyss tagit mig lite att äta. just nu så sitter jag på rummet och har på musiken såklart. och nu spelas de on the floor  - jennifer lopez ft pitbull. och den har äntligen kommit ut på soptify, fast ja börjar tröttna på den för jag har redan spelat sönder den typ haha så typsikt. men nu på dagen så blir de nog bara att kolla på datorn och lyssna på go musik. finns inget annat att göra känns de som.
ja men igår så såg jag på massa filmer som sagt. och de blev faktiskt att se på mean girls 2 igår kväll men ida, och den va ju ganska mycket bättre än ettan haha! men de va rätt så bra tycker jag... juste ja, sen ska jag se på social network, bra att jag kom på de! vet inte riktigt vad som händer ikväll, mys med familjen verkar de som. hej så länge!




som ni ser så har de blivit lite förändringar på bloggen, jag tycker faktiskt att de ser lite bättre ut. men som ni ser på bilder på alla gamla inlägg så är bilderna mindre... och de beror på att jag har gjort min sida lite bredare. så de kanske se rlite dumt ut men de blir bra sen! puss

Kommentarer
Postat av: anonym

har du klippt håret kort?:)

jättefint iaf !

2011-02-25 @ 13:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0