new in



nu har mina grejer kommit från hm, och de blev att behålla allt utom ett blommigt linne, som verkligen inte var fin färg på haha.. men jag fick en bikini, skor och en t-shirt så jag är nöjd med de.

som sagt idag så kom jag hem tidigt, och jag visste inte vad jag skulle göra så jag sa till att sebbe kunde komma till mig. och han är så gullig så han går till mig, hih ni ska bara veta hur bäst han är! kan inte få bättre än min älskling. ja så han var här till runt 5, och sedan så här jag gjort klart min engelska redovisning och sen bara chillat. och såklart så får jag ju inte missa halv 8 hos mig.. nej de går inte att missa de haha!

men imorn så är de skola igen, de blir väl inte så mycket att göra tror jag eller? haha jag vet faktiskt inte om jag ska vara ärlig. men efter skolan så ska jag nog vara med sebbe igen tror jag de blir. så nu vet ni vad som händer imorgon, men jag uppdaterar när jag hinner! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0