let's do it again

okej dagen blir inte exakt som jag hade tänkt mig från början... för de blir inte att vara med sebbe idag som jag trodde. så jag får väl vara hemma själv, mamma, pappa och ida är i uddevalla och grejar med något och filip sitter på sitt rum som vanligt och spelar, han har inge liv säger jag bara. haha men jag ringde till mormor och frågade om vi kunde åka till nordby och kolla lite. och de ska bli kul och vara med mormor för en gång skull! ingen har bättre mormor än mig de kan jag lova. men som sagt så ska jag leta efter ett par svarta jeans och en hårinpackning, får se om de blir något extra. haha de blir de oftast när jag är på nordby och de är inte bra för jag fick nyss min månadspeng... oj säger jag bara. nej men nu så ska jag ta på mig lite kläder och fixa till mig lite, jag vill ju inte åka upp till nordby och se ut som jag nyss har vaknat haha. så typiskt alla norskar att gå runt så... tro mig jag vet!
ja men snart så kommer mormor så vi hörs senare pussss

Top From Topshop, Hat From New LookHeels


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0