let it shine

just nu spelas firework-katy perry! bara jag som älskar den? de går ju inte att tröttna på den heller haha. jag har precis vaknat och ska snart ta mig lite frukost tror jag. fixa lite på rummet sen kanske också, för sebbe kommer hit. och sen så ska jag fråga mormor om hon kan köra upp till nordby en stund bara, jag måste köpa ett par svarta jeans!!! jag blir galen... jag måste verkligen ha ett par. och så ska jag till kicks för att se om jag hitter en hårinpackning som ska vara sjukt bra säger dom. ja va mer har jag att säga? jo juste, haha dom har tagit in mer av mina bilder i tidningen nu, fast de roliga är att dom tar ju samma bilder typ varje gång. jag skickade in 5 bilder för att tag sen, och dom har lagt ut en bild tre gånger nu haha, de är lite kul! men de va allt från mig just nu cya later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0