freezy

nu har jag precis sett klart på solsidan och de va lika bra som vanligt haha! men som sagt så var jag ju på lions idag och dom vann med 5-0 faktiskt. alltid lika kallt på lions dock och jag fryser som en idiot. jag lär mig ju inte att jag ska ta på mig mer kläder heller liksom haha...
just nu så passar jag på att skriva innan wallander börjar sen och de får jag verkligen inte missa de heller. jag får offra timeout för att gör aklart mitt hemkunskapspapper, inte så kul men de måste vara klart tills imorn så jag har inget annat val typ. ja imorn så börjar skolan igen, känns ganska tråkigt faständå kul att träffa kompisarna igen. för mitt lov har jag spenderat med sebbe så de har inte blivit så mycket annat haha. men jag får passa på tt vara med han så mycket som möjligt innan thailand liksom. ja men de av allt från mig just nu puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0