du säger till när...

ojdå nu var de dags att sätta mig o skriva ett inlägg på bloggen tänkte jag! har inte blivit så mycket med de idag faktiskt, men när jag kom hem idag så hamnade jag i soffan och små sov lite grann.. hm? jag skulle inte gjort de för nu är jag ännu tröttare, och jag försöker att skriva till min engelska redovisning men de går inte så bra haha.
vid halv 8 så tror jag att jag drar in och kollar på träningen en stund, eller vet faktiskt inte om jag orkar de idag, för jag har så otroligt ont i magen!!!plus att jag saknar min älskade...
men jag har faktiskt inte så mycket mer om just idag, en vanligt dag, inget roligt hände som vanligt.. eller jag har bara inget att skriva om just nu haha. men nu så ska jag dra mig bort från datorn och göra annat puuuss

dagens mjukiiiiis: mjukisbyxor, converse, klasströjan och håret i inbakadfläta! sweet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0