chillar lide ba

som ni ser så har jag de gött i min säng, lyssnar på go musik och inte gör nånting alls faktiskt.
halv 2 så ska jag vara på lions o kolla hockey som sagt. pappa hänger med också, han va lite sugen på att kolla när sebbe spelar tror jag. och eftersom att min a lionskompisar spelar handbollsmatch idag så tar jag med pappa istället haha. sen så vet jag faktiskt inte vad som händer, eller ikväll så blir de ju solsidan! sen blir de antagligen att sova... haha påtal om bananer, jag såg ju på dreamsgirls igår och när de va en halvtimme kvar av filmen så blev de paus som vanligt, och jag sa till mig själv att jag INTE skulle somna och gissa va jag gör? jo såklart så somnade jag... så typiskt mig! ja men de va allt från mig just nu.. have a nice day, skit på dig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0