another day

vet att de inte har varit bra uppdatering förlåt för de.. men jag bloggar när jag orkar nu, de blir så mycke känner jag.
vet inte vad jag ska skriva, har inte så stor lust att skriva nånting just nu, mår inte alls bra faktiskt. plus att jag är sur äver matteprovet som jag faila sönder på imorse! och imorn så ska jag göra B-delen, som är ännu svårare liksom. hur kommer de gå? aa jag orkar inte tänka på de så mycket just nu även fast jag måste plugga som fan ikväll! men glöm de nu för snart så kommer pappa hem med pizzzzzzzza, åh va jag e sugen på pizza! fast jag får inte glömma att se på halv 8 hos mig sen ikväll, de får man inte missa asså.
ja men de va nog allt för mig just nu..ha en bra kväll, för min kommer att vara full av matte!!!!!!

dagens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0